Nechám vaši nemovitost ZAZÁŘIT a VYNIKNOUT

Říkáte si, není to malichernost ???

Zboží ve výloze je také vždy krásně naaranžované, byť stojí oproti bytu minimum.

 Prodávat neupravený byt je jako nabízet v obchodě zmuchlané šaty nebo špinavé boty.

 Obnošené, či neoriginální věci se vždy prodávají pod cenou.

 Naopak v Pařížské jsou jednotlivé módní kousky nabízeny málem na zlatých stojanech a mimo jiné proto jsou za ně účtovány astronomické ceny.

  

1. HOMESTAGING

aneb štěstí přeje připraveným

 Home staging

Je příprava nemovitosti před prodejem tak, aby lahodila oku potencionálního kupce. Nemovitost musí vypadat útulně a neutrálně, tím spíš osloví větší spektrum zájemců. Zpravidla jej doporučujeme využívat u neobydlených nemovitostí, které jsou úplně prázdné. My takovou nemovitost vkusně vybavíme a zařídíme.

 Foto staging nebo light staging

U starších nemovitostí, nebo zabydlených nemovitostí jsou možnosti realizace home stagingu omezené, tedy probíhají v rámci možností. Před samotným focením a natáčením dojde k aranžmá prostoru či jeho doplnění dekorativními předměty.

img_2153_1

img_0262_1

 

2. VIDEOPROHLÍDKY

aneb emoce prodávají

Videoprohlídky jsou jedním z nejefektivnějších nástrojů prodeje. Jsou působivé, úderné a také šetří váš čas strávený na prohlídkách, pokud v nemovitosti stále bydlíte. 

  

 3. 3D PŮDORYSY a 3D SKEN

aneb vím, co kupuji

 Na co popisovat průchod domem, když přesnou představu vám zprostředkuje obrázek s půdorysem?

  m1633-zlatypotokprizemi 

m1633-zlatypotokpatro3dc

Nebo dokonce interaktivní náhled celého prostoru, jako například tady.

 

4. VLASTNÍ WEB NEMOVITOSTI

aneb o krok napřed

 Jak může vypadat taková stránka nemovitosti?

Ukázka zde

web_nem._sumperk

  

5. SOCIÁLNÍ SÍTĚ

aneb tam to žije

Nic naplat, možná sami nemáte účet na sociální síti, ale vaši potencionální zájemci už ano.

Jdu prodeji naproti i tím, že vaši nemovitost průběžně postuji na své facebookové stránce ZK reality - Vaši rodinní makléři nejen pro Jičín a okolí

nebo na YouTube.

 web_nem._sumperk 

  

 6. OFFLINE PREZENTACE

aneb i vaše babička může koupit nemovitost

 Sice je většina lidí dnes na internetu, ale nezapomínáme ani na starší generaci, nebo na oslovení lidí, kteří zrovna právě nic nehledají. Co když je vaše nabídka může cvrnknout do nosu úplně nečekaně a oni nakoupí?

To perfektně obstarají dopisové a plakátové akce v cílové lokalitě, nebo staré dobré vývěsky.  

 dopisovka 

 

 7. UDĚLÁM CO JE TŘEBA

aneb individuální přístup

Vždy se před prodejem i při jeho průběhu zamýšlím nad tím, co je ještě nutné zařídit pro úspěšný prodej. Dokud neprodám, vaše nemovitost mi nedá spát. 

Jsem tu pro vás.

Pro nezávaznou konzultaci se mi ozvěte. Těším se na viděnou 

LDF_115

Lenka Záveská Köstingerová

 724 458 774

 zaveska@zkreality.cz